DEN ENKLESTE MÅTEN Å KJØPE PROPAN PÅ – ÅPENT 24/7

AGA propanautomat

KJØP PROPAN NÅR DU VIL

AGAs propanautomater er åpne hver dag hele året, 24 timer i døgnet. Å kjøpe gass er nå enklere og raskere enn noensinne, uten hjelp fra butikkpersonell.

Vi har nesten 300 propanautomater som betjener kunder i Norge, Sverige, Finland og Estland.

Har du allerede prøvd en? Klikk nedenfor for å se nærmeste propanautomat ved hjelp av vårt praktiske søkeverktøy!

SE HVORDAN DET GJØRES

Det er enkelt å kjøpe en ny gassflaske eller bytte en tom flaske til en full. Bare følg instruksjonene på maskindisplayet.

Se denne korte instruksjonsvideoen og se selv!


 

PROPANAUTOMAT
OFTE STILTE SPØRSMÅL

Banktransaksjonen min er ikke godkjent.

Det kan være flere grunner til dette.

Mangel på internettforbindelse – vi overvåker maskinene på nettet og tar grep hvis problemet vedvarer. Hvis du kontakter oss på gratisnummeret (se nummeret som er presentert på maskinen), kan det avklares.

Hvilken type kort bruker du? Visa og MasterCard kan brukes i våre maskiner.

Feil på betalingsterminal. Prøv contactless / blanket på salgsautomaten. Fra tid til annen har vi en utfordring med kortleseren på noen maskiner, og de må rengjøres for å kunne lese kortet.

Hvorfor må jeg oppgi bank-/kredittkortopplysninger i starten av kjøpsprosessen??

Kortet er nødvendig i en tidlig fase av sikkerhetsmessige årsaker, automatdøren kan ikke åpnes før identifikasjonen er gjort.

Kortet ditt vil imidlertid bli belastet først etter at kjøpet er ferdig.

Jeg trenger en kvittering for kjøp. Hvordan får jeg det?

Ring oss eller send oss en e-post med din kontaktinformasjon og hvor du kjøpte propan, hvilken dato, samt de siste 5 sifrene på kortet som ble brukt, så sender vi en kjøpskvittering på e-post.

Hvor kan jeg kjøpe gassflasker som ikke selges i propanautomater?

Du kan se alle våre propanforhandlere i delen “Hvor kan jeg kjøpe” på my.aga.com

Jeg fikk feil produkt fra propanautomaten. Hva gjør jeg?

Vi kan skifte ut gassflasken din, men trenger dokumentasjon på når og hvor den ble kjøpt.

Vennligst kontakt kundeservice via e-post.
Mail: kundeservice.no@linde.com

Hvilke gassflasker kan jeg kjøpe/bytte ut?

Du finner denne informasjonen på skjermen ved å trykke på Prisliste – Kjøp eller bytt ut.

Automaten er i utstand. Hvem skal jeg kontakte?

Vi overvåker salgsautomatene våre kontinuerlig online. Vi mottar automatiske varsler og følger dem opp med nødvendige tiltak. Det kan være forskjellige grunner til at maskinen ikke er i drift.

Jeg får ikke til å kjøpe fra propanautomaten.

Hva er det som vises på displayet? Som regel står problemet forklart.

Er maskindøren ordentlig lukket? Hvis den ikke er ordentlig lukket, kan du ikke fortsette. Døren må lukkes ordentlig, helst med litt kraft.

Hvilken type sylinder prøver du å bytte? Propanautomatene godtar ikke alle typer propanflasker. Hvis sylinderen ikke er godkjent/anerkjent, åpnes døren slik at du kan ta ut sylinderen. Trykk på prislisten på skjermen for å se alle godkjente sylindere.